Miesiąc temu zakończyliśmy sprzedaż dodatkowego webinaru nt. Mediów Społecznościowych, który był wprowadzeniem do abonamentowego szkolenia z Facebooka. Dzięki Partnerom udało się wypełnić pokój Konferencyjny (500 miejsc).
Prawdopodobnie pierwszy raz w historii polskich programów partnerskich udostępniliśmy na szeroką skalę produkt z 90% prowizją. Po odliczeniu kosztów pośrednika płatności (które przy tak małej cenie stanowią spory % prowizji) w naszej kieszeni zostało niewiele, ale za to mogliśmy sowicie wynagrodzić aktywnych partnerów (50% ceny stanowiła prowizja bezpośrednia – niezależna od tego czy polecony klient był wcześniej zarejestrowany w Mieście Szkoleń czy nie). 40% dodatkowej prowizji dla osoby, która poleciła klienta do Miasta Szkoleń (jeśli go wcześniej nie było 40+50=90%).
Najlepszy partner na samej tylko sprzedaży DODATKOWEGO, BARDZO TANIEGO szkolenia zarobił ponad 400 zł netto! Dodatkowo – zarobił prowizje ze sprzedaży abonamentu poleconym w ten sposób klientom.
W tym miesiącu również sprzedajemy dodatkowe szkolenie – wprowadzające do Google AdWords. Tym razem do zgarnięcia jest aż 80% prowizji! Stawiamy na aktywnych partnerów: za aktywne polecenie (prowizja bezpośrednia) oddajemy aż 60% prowizji! Jeżeli polecona przez Ciebie osoba nie miała jeszcze konta w MiastoSzkolen.pl – otrzymasz dodatkowe 20% prowizji.
Cena szkolenia z godziny na godzinę rośnie. Oznacza to również, że Twoje wynagrodzenie za sprzedaż w złotówkach również rośnie Nie czekaj jednak z działaniami promocyjnymi na ostatnią chwilę. Szkolenie rozpoczyna się 24 listopada o 20:00, a pół godziny przed tym czasem zamykamy sprzedaż.
Czy możesz sobie pozwolić na stratę minimum 400 zł? Szczególnie przed świętami?
Życzę wysokich prowizji!
Przy okazji polecamy Tomka Kubasę – człowieka który zrobił nam naszego nowego fanpage: http://www.fpartist.pl - zobaczcie co robi, może wam się przyda
Fajnie, ale jedna szpileczka:
skąd sformułowanie: minimum 400zł?
to chyba nieprawdziwe wnioskowanie logiczne, rozumiem „być może nawet 400 zł”.
Powodzenia.
tomek
„Minimum” – gdyż cena szkolenia z Mediów społecznościowych była prawie dwukrotnie mniejsza niż obecnego z AdWords.
„Nawet” można teraz zarobić 800 zł
Łukasz Jarzembowski
… ale informacja wyżej dotyczyła jednego partnera (najlepszy zarobił nawet …) i tego się trochę czepiam
aaa i życzę wszystkim, aby zarobili jak najwięcej
:):)
tomek
Ponadto na to szkolenie mamy 1000 wejściówek (2x więcej niż na Media) – na prawdę 400 zł można „lekko” na tym zarobić
Łukasz Jarzembowski
”aż 90% prowizji ” cóż tu więcej dodać …
Krystian