Ile można zarobić na „szybkich akcjach”?

Ile można zarobić na „szybkich akcjach” partnerskich ?Miesiąc temu zakończyliśmy sprzedaż dodatkowego webinaru nt. Mediów Społecznościowych, który był wprowadzeniem do abonamentowego szkolenia z Facebooka. Dzięki Partnerom udało się wypełnić pokój Konferencyjny (500 miejsc).

Prawdopodobnie pierwszy raz w historii polskich programów partnerskich udostępniliśmy na szeroką skalę produkt z 90% prowizją. Po odliczeniu kosztów pośrednika płatności (które przy tak małej cenie stanowią spory % prowizji) w naszej kieszeni zostało niewiele, ale za to mogliśmy sowicie wynagrodzić aktywnych partnerów (50% ceny stanowiła prowizja bezpośrednia – niezależna od tego czy polecony klient był wcześniej zarejestrowany w Mieście Szkoleń czy nie). 40% dodatkowej prowizji dla osoby, która poleciła klienta do Miasta Szkoleń (jeśli go wcześniej nie było 40+50=90%).

Najlepszy partner na samej tylko sprzedaży DODATKOWEGO, BARDZO TANIEGO szkolenia zarobił ponad 400 zł netto! Dodatkowo – zarobił prowizje ze sprzedaży abonamentu poleconym w ten sposób klientom.

W tym miesiącu również sprzedajemy dodatkowe szkolenie – wprowadzające do Google AdWords. Tym razem do zgarnięcia jest aż 80% prowizji! Stawiamy na aktywnych partnerów: za aktywne polecenie (prowizja bezpośrednia) oddajemy aż 60% prowizji! Jeżeli polecona przez Ciebie osoba nie miała jeszcze konta w MiastoSzkolen.pl – otrzymasz dodatkowe 20% prowizji.

Cena szkolenia  z godziny na godzinę rośnie. Oznacza to również, że Twoje wynagrodzenie za sprzedaż w złotówkach również rośnie :) Nie czekaj jednak z działaniami promocyjnymi na ostatnią chwilę. Szkolenie rozpoczyna się 24 listopada o 20:00, a pół godziny przed tym czasem zamykamy sprzedaż.

Czy możesz sobie pozwolić na stratę minimum 400 zł? Szczególnie przed świętami?

Życzę wysokich prowizji!

Przy okazji polecamy Tomka Kubasę – człowieka który zrobił nam naszego nowego fanpage: http://www.fpartist.pl  - zobaczcie co robi, może wam się przyda :)

5 Komentarze Ile można zarobić na „szybkich akcjach”?

  1. tomek pisze:

    Fajnie, ale jedna szpileczka:
    skąd sformułowanie: minimum 400zł?

    to chyba nieprawdziwe wnioskowanie logiczne, rozumiem „być może nawet 400 zł”.

    Powodzenia.

      

    • Łukasz Jarzembowski pisze:

      „Minimum” – gdyż cena szkolenia z Mediów społecznościowych była prawie dwukrotnie mniejsza niż obecnego z AdWords.
      „Nawet” można teraz zarobić 800 zł ;-)

        

      • tomek pisze:

        … ale informacja wyżej dotyczyła jednego partnera (najlepszy zarobił nawet …) i tego się trochę czepiam ;)

        aaa i życzę wszystkim, aby zarobili jak najwięcej

        :):)

          

        • Łukasz Jarzembowski pisze:

          Ponadto na to szkolenie mamy 1000 wejściówek (2x więcej niż na Media) – na prawdę 400 zł można „lekko” na tym zarobić :)

            

  2. Krystian pisze:

    ”aż 90% prowizji ” cóż tu więcej dodać …

      

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>